Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی زیبراش نحوه ساخت و کار کردن ZSpheres In ZBrush

آموزش مدلسازی زیبراش نحوه ساخت و کار کردن ZSpheres In ZBrush

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

آموزش نحوه استفاده از زد اسفیر ZSpheres ZBrush

ابزار ZSpheres در زیبراش، در واقع یک روش سریع برای ساختن اشکال اولیه است.بعدش میتوانید این اشکال اولیه را تبدیل به پولیگان convert to polygons کنید و به راحتی روی آنها حجاری کنید و مدل سه بعدی تان را ویرایش کنید…

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZSpheres ارائه یک راه سریع برای ساخت اشکال ساده.
00:00:04 بعد از آن شما می توانید از این اشکال را به چند ضلعی تبدیل به منظور حجاری و ویرایش آنها بیشتر است.
00:00:08 من فقط می خواهم برای به دست آوردن جعبه نور از راه اول است.
00:00:10 من فقط رفتن به کلیک بر روی این دکمه و بستن آن.
00:00:12 پس راه شما می توانید یک ZSphere را بیش از اینجا بروید در جعبه ابزار و فقط کلیک کنید
00:00:16 در ZSphere، و هیچ چیز در ابتدا اتفاق می افتد.
00:00:18 درست مثل بارگذاری کردن یک Ztool است.
00:00:19 شما در واقع باید کلیک کنید و بکشید در اینجا به آن را باز کنید.
00:00:23 پس چه این توپ عجیب و غریب شناور در فضا است.
00:00:26 خب، این واقعا چیزی به خودی خود.
00:00:28 به منظور واقعا از آن استفاده کنید، شما را به ZSpheres دیگر متصل به آن و
00:00:32 به اشکال شکل آنها.
00:00:35 بنابراین به اضافه کردن ZSpheres بیشتر به این ZSphere، ما می خواهیم برای رفتن به حالت ویرایش.
00:00:40 در حال حاضر شما می توانید ببینید اگر شما حرکت مکان نما بر ZSphere، آن هم از نوع باعث می شود یک
00:00:44 نقطه کوچک که در آن یک ZSphere جدید است که ایجاد می شود.
00:00:47 بنابراین اگر شما کلیک کنید و کشیدن در اینجا، شما در حال رفتن به یک حوزه جدید.
00:00:50 ما همچنین می توانیم این ZSphere اطراف حرکت و تغییر موقعیت آن را با کلیک بر روی دکمه حرکت می کند.
00:00:56 حالا که ما در حالت حرکت هستید، شما فقط کلیک کنید و بکشید، و ZSphere جدید می شود در اطراف نقل مکان کرد.
00:01:02 رفتن به حالت قرعه کشی، ما می توانیم هم اضافه ZSpheres جدید و یا ما می توانیم حذف
00:01:05 آنهایی که ما نمی خواهیم.
00:01:07 بنابراین اگر شما پایین Alt را نگه دارید و کلیک بر روی ZSphere، آن را از بین برود.
00:01:11 بنابراین اجازه دهید استفاده از تقارن را به یک مرد چوب شکل خام است.
00:01:14 من می خواهم به نوبه خود در تقارن با هدف قرار دادن X. بنابراین در حال حاضر شما می بینید هر کجا شما حرکت می کند
00:01:19 ماوس، شما دو امتیاز دریافت کنید.
00:01:20 ما آن را حرکت فقط یک کمی بنابراین ما می توانیم که آسان تر ببینید.
00:01:23 بنابراین است تقارن روشن وجود دارد، و ما در حال رفتن به رشد دو ZSpheres جدید از
00:01:27 در اینجا، به جای فقط یک. بنابراین اگر شما با کلیک و کشیدن، شما دو ایجاد می کند.
00:01:31 اگر شما را به حالت جابجایی رفتن در حال حاضر و حرکت برخی از پایین برای پاها، و اجازه بازگشت
00:01:37 به حالت قرعه کشی و ما نیمه پایین تر از پاها را. و ما می توانیم به رفتن
00:01:42 حالت جابجایی دوباره و این گرفتن و کشیدن آنها را.
00:01:45 در حال حاضر چه گاهی اوقات اتفاق می افتد این است که حرکت یک ZSphere دیگران نیز حرکت خواهد کرد که
00:01:50 به آن متصل،
00:01:51 بنابراین شما ممکن است برای انجام یک کمی از تنظیم به جلو و عقب به آنها
00:01:54 که در آن شما می خواهید آنها را به.
00:01:56 سوئیچینگ به حالت قرعه کشی، ما می توانیم ZSphere دیگر در بالای را
00:01:59 لگن که بالا خواهد رفت و قفسه سینه.
00:02:02 و همچنین چه شما می توانید ببینید زمانی است که شما حرکت مکان نما به خط وسط،
00:02:07 آن دو نقطه را به یک ضربه محکم و ناگهانی.
00:02:09 بنابراین به جای ایجاد دو ZSpheres جدید، آن را فقط به یکی از سمت راست در مرکز.
00:02:13 بنابراین اجازه دهید فقط کلیک کنید و رشد یک یکی از جدید و از این حرکت به بالا به قفسه سینه.
00:02:18 در حال حاضر، بیایید برخی از اسلحه.
00:02:21 رفتن به حالت قرعه کشی، اجازه دهید دو شانه در اینجا، و ما فقط به رفتن
00:02:25 حالت حرکت دوباره و جلو و بازوها.
00:02:28 هنگامی که شما در حالت قرعه کشی هستید، شما همچنین می توانید ZSpheres جدید در بین دو موجود وارد کنید.
00:02:32 بنابراین اگر شما فقط در هر نقطه کلیک کنید و در بین، شما یک ZSphere جدید، و رفتن
00:02:36 به حالت حرکت، شما می توانید آن را به طور مستقل درست مثل شما می توانید هر ZSphere دیگر قرار دهید.
00:02:41 حالا اجازه دهید یک گردن درست مثل ما ساخته شده است که نیم تنه است.
00:02:44 بنابراین کلیک در این ZSphere وسط حق در اینجا، ما می تواند رشد یک گردن، و اجازه دهید
00:02:48 فقط آن را کمی حرکت به بالا.
00:02:53 و آن را بالا خاموش، من قصد دارم به سر.
00:02:55 بنابراین در حال رشد یک در اینجا، و در حالت حرکت، اجازه دهید آن را حرکت به بالا یک کمی،
00:02:59 و اجازه دهید بگویم من می خواهم آن را کمی بزرگتر، TOO.
00:03:01 بنابراین اگر شما به حالت مقیاس بروید، شما می توانید آنها را کوچک و بزرگ آنها را کمی بزرگتر است.
00:03:07 اگر شما می خواهید برای تمرین بیشتر، شما می توانید پیش بروید و برخی پا و
00:03:09 انگشتان دست و پا در همان راه دقیق ما هر چیز دیگری ساخته شده تا کنون است.
00:03:13 هنگامی که شما شاد با شکل خام خود را، شما می توانید آن را به چند ضلعی تبدیل کنید.
00:03:16 من قصد دارم به ضربه F در اینجا فقط بنابراین ما می توانیم زوم کردن و کل شکل را ببینید.
00:03:20 اگر شما ضربه کلید A، چه آن را به انجام است نشان می دهد یک پیش نمایش سریع از آنچه
00:03:25 مش چند ضلعی مانند هنگامی که آن را از ZSpheres تبدیل کنید.
00:03:30 به منظور در واقع استفاده از این به عنوان یک مدل چند ضلعی در حال حاضر، ما نیاز به استفاده از چیزی
00:03:35 که به نام پوست تطبیقی، و به سادگی این است که فقط به بسته بندی کردن یک چند ضلعی
00:03:38 مش سراسر ZSpheres که ما ساخته شده است.
00:03:41 پس من را به پوست تطبیقی در خود را زیر پالت بروید و اجازه دهید این باز کردن.
00:03:46 شما لازم نیست که در مورد هر یک از این تنظیمات نگران.
00:03:47 آنها در واقع کار بسیار خوب لیندا تنها راه آنها هستند.
00:03:50 من فقط رفتن به کلیک پوست تطبیقی در اینجا.
00:03:52 در حال حاضر آن را مثل هر چیزی که واقعا اتفاق افتاده نگاه نیست، اما آنچه آن را انجام داده است
00:03:56 آن یک مدل جدید در اینجا در بالای پالت ابزار سمت راست در جعبه ابزار ما ایجاد شده است.
00:04:00 این Skin_ZSphere_1 نامیده می شود.
00:04:03 بنابراین اگر شما فقط در این کلیک کنید، در حال حاضر ما این مدل جدید است.
00:04:06 این یک مدل چند ضلعی است و ما می توانیم بر روی آن حجاری و درمان آن را درست مثل ما که
00:04:10 هر مدل دیگر در ZBrush.
00:04:12 شما ZSpheres استفاده از زمانی که شما می خواهید شروع یک مدل جدید از ابتدا.
00:04:15 از آنجا که این یک راه سریع برای ساخت یک ساختار ساده است، آن را می توانید پس از آن تبدیل می شود
00:04:19 چند ضلعی و ویرایش بیشتر است.

ZBrush 4 Essential Training – Creating Meshes :Creating ZSpheres

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید