دانلود آموزش کامپوزیت دوربین در افترافکت camera for compositing

آموزش کامپوزیت دوربین افترافکت

آموزش کامپوزیت افکت های کمرا در افترافکت

در این درس میخوام یکی از پدیده های فیزیکی را که برای واقعی کردن رندر در افتر افکت استفاده میشود را توضیح بدهم که در چشم انسان قابل دیدن نیست ….

آموزش افترافکت


 

 

 

 

 

 

 

 

 

After Effects Compositing 01: Intro to VFX _04 – Essential 3- An overview of the camera for compositing

– در این درس، من قصد دارم به بررسی با شما
00:00:02 پدیده که خاص به واقعیت دوربین هستند،
00:00:04 که، در بیشتر قسمت ها، به چشم انسان نمی شود.
00:00:08 این دوربین دارای آنچه شما می تواند محدودیت پاسخ،
00:00:11 اما نه تنها کار شما نیاز به آنها را درک
00:00:13 برای مطابقت با تصویر دوربین،
00:00:14 همانطور که ما به در درس بعدی را ببینید
00:00:16 شما می توانید آنها را برای تولید یک تصویر استفاده کنید
00:00:19 ما سینمایی، و یا حتی خوب است.
تمرکز 00:00:24 بیایید بر روی سه پدیده های خاص
00:00:26 که مربوط به سه بخش اصلی از دوربین.
00:00:29 است بدن، و یا تماس، که در آن تصویر ثبت شده است وجود دارد،
00:00:33 لنز خود را، و باز لنز.
00:00:37 حالا من می دانم که از لحاظ فنی آن دو
00:00:40 نسبتا خوب در ارتباط است و در واقع هر سه آنها می باشد.
00:00:43 باز شدن لنز، همراه با طول،
00:00:45 طراحی لنز، تعیین
00:00:47 چگونه گسترده و یا تنگ نظر است.
00:00:50 در حال حاضر که در آن به عنوان چشم خود را نمی تواند بزرگنمایی یا کوچکنمایی
00:00:53 یا تغییر این دیدگاه و یا زاویه دید خود را،
00:00:56 زاویه لنز نقش مهمی ایفا می کند
00:00:58 در چگونه یک شات به نظر می رسد و احساس می کند.
00:01:00 در اینجا ما باید یک دنباله از Am أ دروغ،
00:01:02 به کارگردانی ژان-پییر ژونه،
00:01:04 که معروف تمایل به داستان
00:01:06 با عکس گسترده ای زاویه دار، که مطابقت
00:01:08 غرابت از جهان است که او ایجاد می کند.
00:01:12 به عنوان یک ساز شما همیشه باید آگاه باشند
00:01:13 لنز زاویه زیرا آنها تأثیر مستقیم بر
00:01:16 چگونه عناصر را با هم هماهنگ و
00:01:18 چگونه آنها رفتار می کنند زمانی عکس.
00:01:21 عکس های گسترده ای زاویه دار در Am أ دروغ لازم نیست
00:01:23 ماهی قابل توجه اعوجاج چشم
00:01:26 که ما با فیلم ارتباط،
00:01:27 مانند این عکس از یک نرم افزار بروید.
00:01:30 در این دوره تطبیق و جوی پیشرفته
00:01:32 من نشان دهد که چگونه به کار با، و مطابقت،
00:01:34 اعوجاج بشکه حتی افراطی مثل این.
00:01:38 یک لنز بلند، از جمله در این شات مورد استفاده قرار گرفت
00:01:41 از فارغ التحصیل به که معروف را
00:01:43 داستین هافمن نگاه او هیچ جا گرفتن
00:01:45 در حالی که در حال اجرا به همان سرعتی که او می تواند، می تواند باعث
00:01:48 از نوع مخالف اعوجاج
00:01:49 شناخته شده به عنوان اعوجاج پین کوسن.
00:01:52 این اعوجاج سخت تر است به رسمیت شناختن اگر آن را حتی وجود دارد،
00:01:55 و آن را قطعا کمتر شایع تر از
00:01:57 گسترده ای زاویه دار اعوجاج بشکه، اما شما می توانید با این وجود
00:02:00 صحیح را برای آن زمانی که تطبیق عناصر در عواقب.
00:02:03 برای بیشتر در مورد این عواقب ترکیب
00:02:05 ملزومات و جوی پیشرفته تطبیق و به نظر می رسد.
00:02:09 بدنه دوربین، و یا تماس، که در آن
00:02:11 تصویر ضبط شده است و به همین ترتیب است که
00:02:14 هم که در آن دانه به طور کلی تولید شده است.
00:02:17 دهید دانه شده است بخشی از جلوه های بصری بوده است
00:02:20 جلوه های بصری بسیار کامپوزیت
00:02:22 در فیلم اینجا دستگیر شد، این یکی.
00:02:25 از آنجا که فیلم به شدت دارای دانه.
00:02:28 یک جهان کاملا دیجیتال می خواهم که از نااوی
00:02:30 در آواتار، می توان بدون هیچ دانه اسیر
00:02:33 اما نه همه می دانند که دوربین های دیجیتال
00:02:36 همچنین ضبط و ایجاد دانه قابل توجه است.
00:02:40 دو علل اصلی دانه های سنگین
00:02:42 دوربین کم پایان، نور کم، و
00:02:44 حتی در بهترین دوربین شما دانه را ببینید
00:02:47 زمانی که تصاویر با فشرده سازی ضبط شده،
00:02:49 اگر چه این دانه می تواند خیلی بیشتر از حداقل
00:03:00 به جزئیات تصویر است که نرم تر و بخشنده تر
00:03:02 از یک تصویر بدون دانه دانه با کیفیت بالا.
00:03:06 یک علامت روشنی از یک اهنگ ساز آماتور
00:03:10 شکست به اضافه کردن یا دانه بازی، به خصوص است
00:03:12 هنگام قرار دادن یک تصویر ثابت را در حال حرکت فیلم.
00:03:16 تطبیق دانه است که در جزئیات تحت پوشش
00:03:18 در Afterworks ترکیب ملزومات –
00:03:20 تطبیق پیش زمینه به پس زمینه.
00:03:23 در بین دوربین عقب و باز شدن لنز،
00:03:25 البته لنز خود را، که به طور معمول یک سری
00:03:28 چند بخش از شیشه ای منحنی روکشی در فلز.
00:03:31 لنز، همراه با اندازه حسگر تصویر،
00:03:33 این است که – در دوربین های دیجیتال، و یا قاب فیلم –
00:03:37 اگر شما قصد مدرسه قدیمی، تعیین
00:03:39 در میان چیزهای دیگر عمق میدان تصویر.
00:03:42 همانطور که خواهیم در درس بعدی را ببینید، این است که در آن
00:03:44 بسیاری از سحر و جادو سینمایی رخ می دهد.
00:03:47 به خصوص اگر سنسور بزرگ است و لنز کاملا باز
00:03:51 در یک ایستگاه پایین F باعث عمق میدان.
00:03:55 هر لنز خواهد مصنوعات نوری مانند عود را افزایش دهد،
00:03:58 glints و درخشد، اما عمق میدان
00:04:01 طول می کشد تصاویر به یک سطح کاملا متفاوت است.
00:04:04 در خیال نقطه عطفی ویدئویی خود را، وینسنت Laforet
00:04:07 پا زدن کردن انقلاب DSLR کمک با نشان دادن
00:04:10 اثرات کم عمق زیبا است که می تواند تولید شود
00:04:13 در پس از آن با نام تجاری جدید کانن 5D Mark II
00:04:17 با آن سنسور تصویر کامل است.
00:04:19 یک کلمه ژاپنی «Bokah برای اثرات وجود دارد
00:04:22 ناشی از از لنز فوکوس و یا حتی خارج از فوکوس
00:04:25 مناطق عمق شات درست و این فیلم
00:04:29 کامل از زیبا Bokah بسته بندی شده است.
00:04:31 که شامل این محافل از سردرگمی، دیسک های
00:04:35 تشکیل اطراف روشن، منابع نوری ضد فوکوس.
00:04:39 در تطبیق دوره پیشرفته ما را به عمق بروید،
00:04:41 جناس در نظر گرفته، چگونه به تشخیص تفاوت
00:04:43 بین این آثار و فقط استاندارد
00:04:46 تصویر تار و نحوه کار با
00:04:48 و از نو خلق این نوع از شی ء.
00:04:52 اگر می خواهید مرجع برای برخی از کارهای واقعا دیدنی و جذاب،
00:04:55 با جلوه های نوری ایجاد دیجیتالی، من به شدت توصیه
00:04:59 که شما مطالعه سری ترانسفورماتور، که
00:05:01 برنده جایزه اسکار جلوه های دیجیتال در ILM ایجاد شد.
00:05:04 برای اطلاعات بیشتر در Bokah، چک کردن عواقب ترکیب
00:05:07 ملزومات – تطبیق پیش زمینه به پس زمینه.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا