3d Unreal Engine Customizing with player controller

When I press Delete, I get a Delete Assets window that says, “Would you like to Force Delete?” as these are linked into other things. I’m going to force it as I don’t need those objects in here. Now, I’ll look in the Character section and there’s my FirstPerson mesh as well as my FirstPerson animation. Double-clicking on any of these shows them in the Skeletal Mesh editor and there’s the arms. I’ll delete those, forcing a delete and finally, I’ll delete that animation. Now my FirstPersonCharacter is ready. There’s a capsule collider in here and that allows me to, well, collide with my world. یک دوربین نیز وجود دارد و از این طریق می توانم مثل یک شخص در اطراف حرکت کنم و از آن منظره ببینم. گزینه های حرکتی را روی آن قرار داده و آماده اجرای طرح است. در این مرحله ، ما آماده هستیم که دارایی های خود را وارد کنیم. من مدل هایی را در 3ds Max و Maya ایجاد کرده ام تا نحوه کار با هر بسته را نشان دهم. من همچنین بافت هایی دارم که در فتوشاپ ساخته ام و همه آنها را به عنوان پرونده های FBX و TARGA خارج کرده ام. با استفاده از پسوند ، می توانید پرونده هایی از Revit را وارد کنید ، به عنوان مثال یا SketchUp ، و از طریق آن طرحی را اجرا کنید. محصول Unreal آماده حرکت است و در حال حاضر چیزی بیشتر نیست. در واقع هیچ طبقه ای در آن وجود ندارد ، هیچ چیز واقعاً در اینجا نیست تا بازیکن را نگه دارد. ما فقط به سادگی یک نقطه در فضا هستیم ، آماده دویدن هستیم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا