Learn 3ds max Customizing a player controller (Video Tutorials)

آموزش بازی سازی تری دی مکس 3ds max Customizing a player controller به زبان فارسی حرفه ای Lastly, I’ll take out that TemplateLabel and I’m ready to modify that character. The default character is made for, well, Unreal, where you are running around in an arena with other players. I’m going to modify this a bit by editing that blueprint. We can see in here in this World Outliner, we have the ability to edit this FirstPersonBlueprint right here by clicking on the link. I’ll click EditFirstPerson. با این کار ویرایشگر Blueprint باز می شود. مزیت شروع با FirstPersonCharacter این است که برخی از قطعاتی را که در اینجا نیاز داریم در اینجا قرار داده است.

من دکمه سمت راست ماوس را فشار می دهم تا روی آن قرار بگیرد و می توانیم در اینجا ببینیم که ما یک ورودی Stick ، یک ورودی ماوس و حرکت داریم ، به عنوان مثال ، Jumping and down here is a Spawn. من می خواهم کل این بخش را بیرون بیاورم ، نظر یا پس زمینه را انتخاب می کنم ، Delete را فشار می دهم و سپس همه این گره ها را در اینجا انتخاب می کنم و آنها را حذف می کنم. حالا من نیاز به خارج کردن برخی از قطعات دیگر. من کامپایل را در اینجا فشار می دهم تا مجدداً آن طرح را کامپایل کرده و FirstPersonCharacter را ببندم. اسلحه ها و اسلحه ها هنوز وجود دارند و من می خواهم وارد پوشه های پیش فرض FirstPersonBP شده و قطعات را بیرون بیاورم. من وارد Meshes می شوم و یک CubeMesh وجود دارد که من آن را حذف می کنم و همچنین FirstPerson Projectile و FirstPersonCube.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا