3ds Max Importing and replacing from the Asset Library

آن را روشن کنید و فقط فقط گروه Bookcase را انتخاب کنید. بنابراین بیایید از همه موارد دیگر کلیک کنیم. فقط آن گروه را انتخاب کنید ، این واقعاً مهم است. همین حالا ، به کتابخانه دارایی برگردید. با انتخاب آن گره گروهی ، می توانیم این گزینه را به “جایگزین” تغییر دهیم و سپس نسخه چوبی و شیشه ای قفسه کتاب را انتخاب کنیم. و فقط آن را به هر دیدگاه بکشید ، مهم نیست که کجا باشد. پس از اتمام این کار ، می توانیم نگاهی به آنچه که به دست آورده ایم ، بیاندازیم. همانطور که اکنون می بینید ، ما در آن قفسه کتاب مطالب متفاوتی داریم. ما تمام اشیا selected انتخاب شده در صحنه را با اشیاoming ورودی جایگزین کردیم. نیازی نیست که آنها اسامی یکسان یا موارد مشابه داشته باشند. شما فقط چیزی را انتخاب می کنید و سپس صحنه دیگری را در بالای آن می کشید و جایگزین آنچه انتخاب کرده اید می شود. و اینگونه می توانید اشیا selected انتخابی را با استفاده از Asset Library جایگزین کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا