Architectural Visualization with Unreal Engine Setting Up the Scene

به پرونده های تمرینی که در سراسر این عنوان استفاده می شود دسترسی داشته باشید. غیرواقعی در ساختار پروژه خود کار می کند. هر فیلمی با انتخاب File و Open Project و جستجو برای آن ، پروژه Unreal خاص خود را دارد که می توانید بارگذاری کنید. ساختمان اصلی در Autodesk Maya ایجاد شده است و من پروژه آن ساختمان و همچنین مبلمان را در صحنه های جداگانه گنجانده ام. در این پروژه مایا ، همه اشیا in موجود در اینجا توسط Display Layers سازماندهی شده اند ، جایی که در صورت لزوم می توانیم قابلیت دید را خاموش و روشن کنیم. برخی از مبلمان در Autodesk 3ds Max ایجاد شده است ، تا بین دو نرم افزار انعطاف پذیری و گردش کار در Unreal را نشان دهد. پرونده های تمرین توسط فصل بیان شده است. پروژه های غیرواقعی با U شروع می شوند. به عنوان مثال ، U01_02. پروژه های 3ds Max با D. شروع می شوند. این یکی D01 ، مبلمان شروع به کار است. در حالی که M01 پروژه در حال کار مایا برای فصل یک است. در این پروژه ، M01 ، در پوشه صحنه ها یک پوشه صادرات است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا