Asset Library 3ds Max Importing and replacing

فقط کشیدن و رها کردن تعاملی وجود دارد. نمی توانید شی imported وارد شده را در موقعیتی قرار دهید که در ابتدا در پرونده صحنه منبع آن بوده است. بنابراین در آنجا کمی اشکال وجود دارد ، اما ما همیشه می توانیم آن را انتخاب کنیم ، این یک گروه است و سپس با استفاده از ابزار حرکت ، آن را در صحنه قرار می دهیم ، شاید آن را در اصل اینجا قرار دهیم. خوب ، عالی است همچنین می توانیم آن شی را جایگزین کنیم. برای انجام این کار ، می خواهیم ابتدا آن را انتخاب کنیم. و این یک گروه است. و این در اینجا یک مورد خاص است ، زیرا وقتی ما روی یک گروه در Viewport کلیک می کنیم ، آن گره گروه و همه اعضای گروه را انتخاب می کند. و اگر جایگزینی با Asset Library انجام دهیم ، همه اشیا in موجود در اینجا با گروه ورودی جایگزین می شوند و در اینجا یک کل آشفتگی خواهیم داشت. بنابراین می خواهیم در این حالت فقط گره گروه را انتخاب کنیم. کمی مشکل است. اکنون ، به Scene Explorer بروید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا