خرید پستی مجموعه کامل Evermotion – Archexteriors Vol 1-28

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion – Archexteriors Vol 1-28

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion - Archmodels Vol 1-162

آرچ اکستریورز (مدل های آماده سه بعدی) Archexteriors

رندرگیری خارجی یکی از بیشترین رندر هایی هست که در پروژه های اجرایی و طراحی نمای ساختمان و … گرفته میشود و البته این نوع رندر، آبجکت ها و متریال و حتی تنظیمات نورپردازی خاص خود را می طلبد.مجموعه عظیم Archexteriors شرکت اورموشن، یکی از بهترین پکیج ها در این زمینه است و واقعا نمیتوان هیج طراح معماری را بدون این پکیج تصور کرد.در سایت evermotion 3d همیشه میتوانید به جدیدترین و آخرین ورژن آرچ اکستریورز ، دسترسی داشته باشید…

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion – Archexteriors Vol 1-28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00:00:00 -مدل های آماده سه بعدی آثار باستانی ایران
00:00:02 و اشیاء دستکاری در CINEMA 4D.
00:00:05 حال حاضر، من یکی از آن شخصیت گرفته شده
00:00:07 که ما با مشغول به کار بودند
00:00:09 و من او را به قطعات مختلف خود را شکست.
00:00:12 بنابراین شما می توانید ببینید، ما باید مجموعه ای از پاهای،
00:00:14 یک نیم تنه، سر، برخی از اسلحه،
00:00:16 و همچنین کلاه های مختلف
00:00:18 که در شخصیت های دیگر بودند دانلود مدلهای آماده سه بعدی
00:00:20 و به این ترتیب، ما قصد داریم به جلو بروید و بازسازی
00:00:22 یک شخصیت با انتخاب اشیاء
00:00:25 و سپس حرکت و چرخش آنها را به محل.
00:00:28 اشیاء در حال حاضر انتخاب در CINEMA 4D
00:00:31 عنوان ساده به عنوان به سمت چپ کلیک کردن است.
00:00:33 همه من باید انجام دهید این است سمت چپ کلیک کنید بر روی یک شی
00:00:35 و شما می توانید ببینید که آن را برجسته،
00:00:38 و در حال حاضر که شی انتخاب شده است.
00:00:40 و شما همچنین می توانید شی و آبجکت در اینجا ببینید
00:00:41 در مدیریت شی که آن را نیز مشخص شده است.
00:00:45 حالا اگر من می خواهم به انتخاب اشیاء متعدد،
00:00:47 من می توانم کلید Shift را پایین سمت چپ کلیک کنید و نگه دارید، و دوباره.
00:00:51 و شما می توانید ببینید که چگونه اشیاء متعدد در حال انتخاب.
00:00:56 حالا اگر من می خواهم را به حالت انتخاب یک شی،
00:00:58 من به پایین نگه داشتن کلید کنترل.
00:01:00 بنابراین کنترل، سمت چپ کلیک کنید، از حالت انتخاب اشیاء در صحنه.
00:01:05 حالا اگر من می خواهم به عدم انتخاب همه چیز،
00:01:08 همه من باید انجام دهید این است سمت چپ کلیک کنید به چیزی
00:01:10 و از حالت انتخاب خارج خواهد شد.
00:01:12 در حال حاضر اگر من می خواهم به، من می توانم بیش از اینجا رفتن
00:01:13 به مدیر شی و فقط سمت چپ دانلود مدلهای آماده سه بعدی کلیک کنید
00:01:15 بر روی یک شی به آن را نیز انتخاب کنید.
00:01:18 و Shift و کنترل نیز کار می کند
00:01:21 با کسانی که اشیاء و همچنین.
00:01:23 بنابراین من می توانم SHIFT را انتخاب کنید و یا کنترل از حالت انتخاب اشیاء.
00:01:28 در حال حاضر راه دیگری برای انتخاب است به استفاده از
00:01:30 این ابزار انتخاب بیش از اینجا.
00:01:31 ما چیزی به نام انتخاب زندگی می کنند
00:01:33 عنوان مستطیل، کمند، و چند ضلعی.
00:01:35 بنابراین اجازه دهید راه ما کار را از طریق آن.
00:01:38 انتخاب زنده ارمغان می آورد تا این قلم مو کمی اینجا
00:01:41 و همه ما باید انجام دهیم این است سمت چپ کلیک کنید و آن را نگه دارید
00:01:44 بیش از اشیاء که ما خواهید را انتخاب کنید
00:01:46 و آن را انتخاب خواهد کرد.
00:01:48 اگر ما کنترل را پایین نگه دارید، آن را از حالت انتخاب خارج خواهد شد.
00:01:51 بنابراین این یک راه بسیار تعاملی از انتخاب اشیاء است.
00:01:54 شما میتوانید در سمت چپ کلیک کنید و بکشید
00:01:56 و آن را به پیش خواهد رفت و تمام کسانی که اشیاء را انتخاب کنید
00:01:59 شما کشیدن بیش از.
00:02:01 اگر من می خواهم به، من می توانم به یک انتخاب مستطیل است.
00:02:04 و این کمی سنتی تر.
00:02:06 همه من باید انجام دهید این است قرعه کشی جعبه
00:02:07 در اطراف اشیاء من می خواهم به انتخاب کرده اید
00:02:09 و آنها را انتخاب کنید.
00:02:11 اگر من کلید Shift را پایین نگه دارید،
00:02:13 من تا هدف را انتخاب کنید
00:02:15 یا من می توانم پایین کلید کنترل را نگه دارید
00:02:18 به عدم انتخاب.
00:02:20 حال حاضر ما نیز کمند و چند ضلعی است.
00:02:23 انتخاب پس کمند است که تقریبا به نظر می رسد.
00:02:26 همه شما باید انجام دهید این است که اساسا به منظور جلب یک طرح کلی
00:02:29 در اطراف اشیاء.
00:02:30 انتخاب چند ضلعی کار می کند کمی متفاوت است.
00:02:33 آنچه شما باید انجام دهید این است
00:02:34 شما باید اساسا غیر روحانی کردن نقاط،
00:02:37 بسیار شبیه به ابزار چند ضلعی در فتوشاپ،
00:02:42 و سپس شما ضربه وارد کنید به واقع انتخاب را فعال کنید.
00:02:45 بنابراین اگر من می خواهم به من می توانید یک شکل رسم
00:02:47 اطراف این اشیاء در اینجا
00:02:50 و سپس ضربه را وارد کنید در واقع آنها را انتخاب کنید.
00:02:55 بنابراین در حال حاضر که ما درک نحوه انتخاب،  اجازه دهید به جلو و حرکت اشیاء ما را به محل.
00:03:00 آنها از ابزار Move است.
00:03:02 میانبر نامه اینجا E است.
00:03:03 مقیاس T. است
00:03:06 چرخش R. است
00:03:08 بنابراین من قصد دارم به جلو بروید
00:03:09 و از ابزار Move را انتخاب کنید.
00:03:10 و زمانی که من، توجه کنید که چگونه این ابزار کوچک می آید تا
00:03:13 و این اجازه می دهد تا من به حرکت جسم در امتداد محور.
00:03:17 بنابراین قرمز است X، سبز Y است،
00:03:21 و آبی زهرا است
00:03:22 بنابراین من می تواند جسم من همراه هر یک از این محور حرکت می کند.
00:03:26 تا پایین متوجه اینجا چگونه است که تغییر مکان عددی.
00:03:30 بنابراین ما می تواند نوع در واقع عددی در موقعیت که ما نیز می خواهید.
00:03:35 حالا اگر ما می خواهید به حرکت این را به محل،
00:03:38 ما می توانیم آن را انتخاب کنید و محور حرکت آن توسط محور.  یا، اگر ما کلیک کنید بیش از این زاویه کمی در اینجا، ما می توانید به همراه یک هواپیما حرکت نه تنها در امتداد یک محور واحد است.
00:03:49 بنابراین این خواهد در دو محور حرکت می کند. این در امتداد یک محور واحد حرکت می کند. و سپس، اگر ما خارج از آن کلیک کنید، ما می توانیم رایگان فرم آن حرکت می کند. در حال حاضر اگر ما می خواهیم به کنترل بهتر بیش از آن موقعیت ما است، ما همیشه می تواند به یک foreview رفتن و نوع فقط زوم بر روی آن برای دریافت موقعیت که ما می خواهیم. یا ما می توانیم تماس برو بیرون به نمایش پست تنها  به آن finetune. بنابراین شما می توانید در حال حاضر، ما در نیم تنه قرار داده ام بر روی پاها از شخصیت.
00:04:25 اجازه دهید به جلو و کار با سر.
00:04:28 حالا من قصد دارم به جلو بروید و فقط آن را حرکت
00:04:29 در اینجا در 2D فقط به نوع آن را می چرخاند.
00:04:33 و سپس من تو را foreview من به اینجا بروید
00:04:37 به نوع دقیقا ببینید که چگونه برای به دست آوردن که متمرکز شده است.
00:04:40 خب میخوام برم جلو و حرکت که هستم
00:04:42 در این جهت به آن را در مرکز.
00:04:44 و ما در اینجا می توانید زوم در داخل و دوباره حرکت آن
00:04:48 همراه است که هواپیما به آن را در مرکز است.
00:04:54 بنابراین در حال حاضر ما به نوعی شخصیت ما از شروع کردم ساخته شود. حالا اجازه دهید به جلو و کار با اسلحه در حال حاضر، سلاح باید به قرار شود اما آنها نیز باید به جای چرخش است.  بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و فقط تقریبا موقعیت این سلاح ها راست در مورد وجود دارد.  اما در حال حاضر ما نیاز به چرخش. در حال حاضر، ما باید یک ابزار چرخش است. هنگامی که ما در این کلیک کنید، شما می توانید ببینید که چگونه
00:05:20 به ارمغان می آورد تا این آیکون دیگر.
00:05:22 و هر یک از این حلقه نشان دهنده چرخش
00:05:26 اطراف یک محور خاص.
00:05:28 بنابراین اگر من می خواهم به چرخش در اطراف محور X،
00:05:31 من می توانم قرمز گرفتن.
00:05:33 یا اگر من می خواهم به چرخش حول محور سبز
00:05:37 است که Y، من می توانم که به عنوان خوبی انجام دهد.
00:05:41 بنابراین اجازه دهید این کار را دوباره برای این یکی.
00:05:44 و همچنین توجه کنید که چگونه من کار که
00:05:45 با حرکت من، چرخش، و ابزار مقیاس،
00:05:48 آنها نیز به عنوان ابزار انتخاب عمل می کنند.
00:05:51 بنابراین در حالی که من در ابزار Move من هستم،
00:05:53 من فقط می توانید هر شی من می خواهم را انتخاب کنید
00:05:57 و استفاده از آن به عنوان یک ابزار انتخاب.
00:06:00 بنابراین من میخوام جلو بروید و حرکت این را به محل.
00:06:04 و اجازه دهید به جلو و چرخش است که به پایین
00:06:08 و کمی در حال حاضر من فکر می کنم این در مورد قرار دادن همان
00:06:13 به عنوان یکی دیگر، اما ما همیشه می توانید بیرون بروید به یک foreview.
00:06:19 بنابراین شما می توانید در اینجا مشاهده کنید که موقعیت از این
00:06:23 کمی خاموش کمی است.
00:06:25 پس من فقط می توانید پیش بروید و حرکت است که به جای
00:06:28 به طوری که آنها درست Archexteriors 22 در همان ارتفاع است.
00:06:30 وجود دارد و ما رفتن.به طوری که به اندازه کافی نزدیک است.
00:06:35 بنابراین در حال حاضر که من سلاح من در محل کردم،
00:06:38 من هم اکنون می توانید یک کلاه بر روی سر خود قرار داده است.
00:06:40 بنابراین من میخوام جلو بروید و کلاه را انتخاب کنید،
00:06:43 را که، و دوباره، حرکت کند که به محل.
00:06:48 در حال حاضر، در بسیاری از اوقات، شما ممکن است قادر
00:06:50 به موقعیت این عنوان دقیقا که ممکن است
00:06:54 زمانی که شما در یک حالت سایه دار هستند.
00:06:56 بنابراین گاهی اوقات ما در حال رفتن به تغییر صفحه نمایش ما
00:06:59 به خطوط یا خط پنهان
00:07:02 و که به ما ایده کمی بهتر را
00:07:05 به چگونه هندسه است تا پوشش دقیقا.
00:07:09 بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه من می توانم این را پایین آورد کمی.
00:07:12 و این کلاه دارای یک خط مرکز در اینجا،
00:07:16 و بنابراین من می تواند به راحتی بصری خط که تا
00:07:20 با خط مرکز سر خود را Archexteriors 21
00:07:23 به طوری که به نظر می رسد خیلی خوب است.
00:07:24 و سپس اجازه دهید به جلو و فقط به تماس
00:07:27 به گورو سایه تا ببینید که چگونه است که به نظر می رسد.
00:07:31 بنابراین به عنوان شما می توانید ببینید، انتخاب و دستکاری اشیاء
00:07:34 در CINEMA 4D نسبتا ساده است.
00:07:37 پس پیش بروید و فقط جمع آوری شخصیت خود را
00:07:40 و او را در راه است که شما می خواهید،
00:07:42 و ما را در از اینجا حرکت.

introduction-to-3d- 03 – Manipulate objects in CINEMA 4D

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا