آموزش مچ کردن المنت ها در افتر افکت Know how to match
آموزش کامل هماهنگ کردن تمام المنت های کلیدی در افتر افکت …
این درس فراهم می کند سریع
00:00:01 و پیاده آسان به این روش تطبیق رنگ
00:00:03 که من در سراسر دوره های من استفاده کنید.
00:00:06 در پایان، من به شما بگویم که در آن به
00:00:07 به طور کامل کارشناسی ارشد این روش.
00:00:11 بنابراین در اینجا یک شات فوق العاده جعلی به دنبال این است
00:00:13 از نوعی بالون هوایی کوچک بیش از شهر نیویورک است.
00:00:15 من قصد دارم به آن را تعمیر با سطوح.
00:00:17 این یک اثر است که شما، بدون شک، استفاده هر روز است.
00:00:21 و در این درس من می خواهم به شما نشان می دهد
00:00:23 چگونه به استفاده از سطوح بسیار علمی،
00:00:25 یک هنرمند جلوه های بصری می کند،
00:00:27 برای مطابقت با یک صحنه با هم،
00:00:29 و چگونه به انجام این کار حتی اگر شما هیچ احساس رنگ.
00:00:32 بنابراین، اگر شما برخی از احساس رنگ،
00:00:35 شما احتمالا فکر می کنم شما می دانید چه کاری انجام دهید در اینجا.
00:00:37 که نوعی بالون هوایی کوچک نیاز به آبی تر برای مطابقت با آن صحنه،
00:00:41 پس من به کانال آبی GO
00:00:42 و من شروع به messing اطراف با برخی از کنترل.
00:00:44 اووه، آن هم سبز است.
00:00:46 بنابراین من فقط آن را به یک آبی کمی است.
00:00:48 هووم، واقعا درست نیست.
00:00:50 اجازه دهید آن را که راه نیست.
00:00:52 در عوض، من قصد دارم به با کانال سبز شروع می شود.
00:00:55 و من قصد دارم آن را به مانند نگاه
00:00:56 یک عکس سیاه و سفید خوب،
00:00:58 که آن را نمی کند.
00:00:59 به نظر می رسد فقط به عنوان جعلی در سبز
00:01:01 عنوان آن را در RGB کند.
00:01:03 من قصد دارم به ترک RGB در سطح است.
00:01:06 رنگ سبز، رنگ غالب به چشم ما است،
00:01:09 و بنابراین روش سبز تطبیق
00:01:10 اساسا طول می کشد مراقبت از سبز برای اولین بار
00:01:13 فقط به گرفتن کنتراست کلی درست است.
00:01:15 بنابراین، من می گویند که سیاه پوستان
00:01:18 یک کمی عمیق،
00:01:20 بنابراین من می تواند سیاه پوستان بلند،
00:01:22 یا کاهش کنتراست، فقط کمی.
00:01:26 و سپس من می گویند که سفید پوستان
00:01:28 تنها به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی روشن
00:01:31 برای مطابقت با آنچه من در آن صحنه پس زمینه را مشاهده کنید.
00:01:33 بنابراین من قصد دارم برای افزایش کنتراست از سفید پوستان است.
00:01:38 در حال حاضر که در حال حاضر به نظر می رسد بهتر است،
00:01:39 و اگر من به بازگشت به RGB، این کار در واقع
00:01:42 نگاه کل خیلی بهتر از آن بود قبل از شروع کنیم.
00:01:46 اما ما در حال انجام نشده است.
00:01:48 از سبز، من به هر یک از دو کانال دیگر بروید.
00:01:52 بنابراین، در این مورد، من فقط خودسرانه به قرمز،
00:01:56 زیرا که می داند چه خبر است به رنگ قرمز در این صحنه.
00:01:59 تا دوباره من را در کمی زوم.
00:02:03 هستند فیلم دیگر که در آن من نمایش وجود ندارد
00:02:04 چگونه به استفاده از پنل اطلاعات به انجام این کار،
00:02:06 اما در اینجا من فقط آن را انجام می دهند با چشم.
00:02:08 و من می توانید ببینید که به رنگ قرمز، ما در واقع نیاز
00:02:11 کمی از مقابل اضافی در سیاه پوستان،
00:02:14 پس من ورودی قرمز سیاه و سفید را افزایش دهد.
00:02:20 و من می گویند که
00:02:25 سفید پوستان کمی خودسرانه است.
00:02:27 آنها می توانند به عنوان روشن به عنوان من می خواهم،
00:02:29 بنابراین من فکر می کنم من قصد دارم به آنها را به تنهایی ترک.
00:02:33 و من به کانال آبی است.
00:02:36 همچنین به نظر من به کانال آبی تغییر دهید،
00:02:40 و من که در حال حاضر می گویند که برجسته، اگر هر چیزی،
00:02:43 نگاه کمی گرم است، اما آنچه که واقعا به نظر می رسد
00:02:45 بیش از حد گرم فقط در مرکز نوعی بالون هوایی کوچک است.
00:02:48 هستند بسیاری از رنگ های خاکستری اواسط تن وجود دارد در این صحنه،
و اگر چه 00:02:52 بالاترین برجسته نگاه خوب،
00:02:54 این نوع از یک منطقه خاکستری رفته وجود دارد.
00:02:57 بنابراین، این بدان معناست که من می خواهم به تنظیم گاما،
00:03:00 که یک چیز واقعا خطرناک به انجام
00:03:02 در یک کانال رنگ منحصر به فرد،
00:03:03 اما ما در حال رفتن به جلو بروید و آن را،
00:03:05 به خاطر ساخت یک تصویر سیاه و سفید خوب در اینجا.
00:03:09 به طوری که به نظر می رسد بسیار کمی بهتر است.
00:03:12 اگر من در سیاه پوستان نگاه کنید، آنها نیز نگاه بیش از حد کنتراست،
00:03:15 بنابراین من قصد دارم به آنها بلند،
00:03:18 یا نه، تنظیم خروجی آبی سیاه و سفید،
00:03:22 اگر شما می خواهید به طور دقیق در مورد آن در سطح است.
00:03:25 خوب، اجازه دهید نگاهی به آنچه که من در RGB کردم.
00:03:31 خوب آن را خیلی سبز، بنابراین شما ممکن است فکر می کنم،
00:03:33 به خوبی، که شکست بود.
00:03:34 اما، در واقع، ما تنظیم نیست سبز.
00:03:37 من می توانم این در کانال سبز انجام داده اند،
00:03:39 اما چرا که نه فقط به آن نگاه در حال حاضر در RGB
00:03:43 و توجه کنید که با ساخت یک تنظیم گاما در اینجا،
00:03:47 چرا که مشکل در اواسط تن،
00:03:49 با یک تغییر بسیار جزئی، من می توانم که به رنگ سبز با ارنج زدن
00:03:53 به سمت قرمز گرم، اما من نمی خواهم به بیش از حد.
00:03:59 و در حال حاضر، من نوعی بالون هوایی کوچک که
00:04:04 بازی های رنگ عاقلانه بسیار متقاعد کننده ای،
00:04:07 و در حال حاضر مشکل من با آن است
00:04:08 من فقط می خواهم آن را به کوچکتر
00:04:12 و در افق
00:04:13 به جای حق در اینجا در مقابل صحنه،
00:04:15 از آنجایی که من شده است تطبیق آن را بیشتر به پس زمینه.
00:04:18 که همیشه آنچه که من برنامه ریزی برای انجام، به هر حال.
00:04:22 بنابراین، اجازه دهید فقط آن را در مقیاس پایین.
00:04:32 و در حال حاضر، قبل و بعد از،
00:04:36 ما یک نوعی بالون هوایی کوچک که موجه می کند
00:04:39 مناسب به آن آسمان است.
00:04:41 در حال حاضر، اگر شما این درس پیدا می شود مفید
00:04:43 و شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد،
00:04:46 من شما را تشویق به راست به این دوره به نام،
00:04:49 “پس از بررسی اثر ترکیب ملزومات:
00:04:51 تطبیق پیش زمینه را به پس زمینه ”
00:04:53 و فقط از همان ابتدا شروع می شود.
00:04:55 دو بخش اول را به عمق رفتن
00:04:58 در مورد چگونگی استفاده از این روش با
00:05:00 انواع عکس، و چگونه به ترکیب
00:05:04 اثرات مربوط که برای این مفید هستند،
00:05:06 از جمله رنگ و اشباع و رنگ.
00:05:10 است که باید به انجام وجود دارد
00:05:11 بازی این نوعی بالون هوایی کوچک به این صحنه،
00:05:13 مانند گرفتن دانه همسان.
00:05:16 اما در حال حاضر، ما آن را ترک وجود دارد.
00:05:19 و به طوری که چگونه شما مطابقت یک صحنه با هم،
00:05:21 حتی اگر شما از رنگ کوری رنج می برند.
After Effects Compositing 01: Intro to VFX _ Seven Essentials of VFX Compositing
Essential 1- Know how to match