آموزش مچ کردن المنت ها در افتر افکت Know how to match

آموزش مچ کردن المنت ها در افتر افکت Know how to match

آموزش کامل هماهنگ کردن تمام المنت های کلیدی در افتر افکت …

آموزش افترافکت

 


 

 

 

 

 

 

این درس فراهم می کند سریع
00:00:01 و پیاده آسان به این روش تطبیق رنگ
00:00:03 که من در سراسر دوره های من استفاده کنید.
00:00:06 در پایان، من به شما بگویم که در آن به
00:00:07 به طور کامل کارشناسی ارشد این روش.
00:00:11 بنابراین در اینجا یک شات فوق العاده جعلی به دنبال این است
00:00:13 از نوعی بالون هوایی کوچک بیش از شهر نیویورک است.
00:00:15 من قصد دارم به آن را تعمیر با سطوح.
00:00:17 این یک اثر است که شما، بدون شک، استفاده هر روز است.
00:00:21 و در این درس من می خواهم به شما نشان می دهد
00:00:23 چگونه به استفاده از سطوح بسیار علمی،
00:00:25 یک هنرمند جلوه های بصری می کند،
00:00:27 برای مطابقت با یک صحنه با هم،
00:00:29 و چگونه به انجام این کار حتی اگر شما هیچ احساس رنگ.
00:00:32 بنابراین، اگر شما برخی از احساس رنگ،
00:00:35 شما احتمالا فکر می کنم شما می دانید چه کاری انجام دهید در اینجا.
00:00:37 که نوعی بالون هوایی کوچک نیاز به آبی تر برای مطابقت با آن صحنه،
00:00:41 پس من به کانال آبی GO
00:00:42 و من شروع به messing اطراف با برخی از کنترل.
00:00:44 اووه، آن هم سبز است.
00:00:46 بنابراین من فقط آن را به یک آبی کمی است.
00:00:48 هووم، واقعا درست نیست.
00:00:50 اجازه دهید آن را که راه نیست.
00:00:52 در عوض، من قصد دارم به با کانال سبز شروع می شود.
00:00:55 و من قصد دارم آن را به مانند نگاه
00:00:56 یک عکس سیاه و سفید خوب،
00:00:58 که آن را نمی کند.
00:00:59 به نظر می رسد فقط به عنوان جعلی در سبز
00:01:01 عنوان آن را در RGB کند.
00:01:03 من قصد دارم به ترک RGB در سطح است.
00:01:06 رنگ سبز، رنگ غالب به چشم ما است،
00:01:09 و بنابراین روش سبز تطبیق
00:01:10 اساسا طول می کشد مراقبت از سبز برای اولین بار
00:01:13 فقط به گرفتن کنتراست کلی درست است.
00:01:15 بنابراین، من می گویند که سیاه پوستان
00:01:18 یک کمی عمیق،
00:01:20 بنابراین من می تواند سیاه پوستان بلند،
00:01:22 یا کاهش کنتراست، فقط کمی.
00:01:26 و سپس من می گویند که سفید پوستان
00:01:28 تنها به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی روشن
00:01:31 برای مطابقت با آنچه من در آن صحنه پس زمینه را مشاهده کنید.
00:01:33 بنابراین من قصد دارم برای افزایش کنتراست از سفید پوستان است.
00:01:38 در حال حاضر که در حال حاضر به نظر می رسد بهتر است،
00:01:39 و اگر من به بازگشت به RGB، این کار در واقع
00:01:42 نگاه کل خیلی بهتر از آن بود قبل از شروع کنیم.
00:01:46 اما ما در حال انجام نشده است.
00:01:48 از سبز، من به هر یک از دو کانال دیگر بروید.
00:01:52 بنابراین، در این مورد، من فقط خودسرانه به قرمز،
00:01:56 زیرا که می داند چه خبر است به رنگ قرمز در این صحنه.
00:01:59 تا دوباره من را در کمی زوم.
00:02:03 هستند فیلم دیگر که در آن من نمایش وجود ندارد
00:02:04 چگونه به استفاده از پنل اطلاعات به انجام این کار،
00:02:06 اما در اینجا من فقط آن را انجام می دهند با چشم.
00:02:08 و من می توانید ببینید که به رنگ قرمز، ما در واقع نیاز
00:02:11 کمی از مقابل اضافی در سیاه پوستان،
00:02:14 پس من ورودی قرمز سیاه و سفید را افزایش دهد.
00:02:20 و من می گویند که
00:02:25 سفید پوستان کمی خودسرانه است.
00:02:27 آنها می توانند به عنوان روشن به عنوان من می خواهم،
00:02:29 بنابراین من فکر می کنم من قصد دارم به آنها را به تنهایی ترک.
00:02:33 و من به کانال آبی است.
00:02:36 همچنین به نظر من به کانال آبی تغییر دهید،
00:02:40 و من که در حال حاضر می گویند که برجسته، اگر هر چیزی،
00:02:43 نگاه کمی گرم است، اما آنچه که واقعا به نظر می رسد
00:02:45 بیش از حد گرم فقط در مرکز نوعی بالون هوایی کوچک است.
00:02:48 هستند بسیاری از رنگ های خاکستری اواسط تن وجود دارد در این صحنه،
و اگر چه 00:02:52 بالاترین برجسته نگاه خوب،
00:02:54 این نوع از یک منطقه خاکستری رفته وجود دارد.
00:02:57 بنابراین، این بدان معناست که من می خواهم به تنظیم گاما،
00:03:00 که یک چیز واقعا خطرناک به انجام
00:03:02 در یک کانال رنگ منحصر به فرد،
00:03:03 اما ما در حال رفتن به جلو بروید و آن را،
00:03:05 به خاطر ساخت یک تصویر سیاه و سفید خوب در اینجا.
00:03:09 به طوری که به نظر می رسد بسیار کمی بهتر است.
00:03:12 اگر من در سیاه پوستان نگاه کنید، آنها نیز نگاه بیش از حد کنتراست،
00:03:15 بنابراین من قصد دارم به آنها بلند،
00:03:18 یا نه، تنظیم خروجی آبی سیاه و سفید،
00:03:22 اگر شما می خواهید به طور دقیق در مورد آن در سطح است.
00:03:25 خوب، اجازه دهید نگاهی به آنچه که من در RGB کردم.
00:03:31 خوب آن را خیلی سبز، بنابراین شما ممکن است فکر می کنم،
00:03:33 به خوبی، که شکست بود.
00:03:34 اما، در واقع، ما تنظیم نیست سبز.
00:03:37 من می توانم این در کانال سبز انجام داده اند،
00:03:39 اما چرا که نه فقط به آن نگاه در حال حاضر در RGB
00:03:43 و توجه کنید که با ساخت یک تنظیم گاما در اینجا،
00:03:47 چرا که مشکل در اواسط تن،
00:03:49 با یک تغییر بسیار جزئی، من می توانم که به رنگ سبز با ارنج زدن
00:03:53 به سمت قرمز گرم، اما من نمی خواهم به بیش از حد.
00:03:59 و در حال حاضر، من نوعی بالون هوایی کوچک که
00:04:04 بازی های رنگ عاقلانه بسیار متقاعد کننده ای،
00:04:07 و در حال حاضر مشکل من با آن است
00:04:08 من فقط می خواهم آن را به کوچکتر
00:04:12 و در افق
00:04:13 به جای حق در اینجا در مقابل صحنه،
00:04:15 از آنجایی که من شده است تطبیق آن را بیشتر به پس زمینه.
00:04:18 که همیشه آنچه که من برنامه ریزی برای انجام، به هر حال.
00:04:22 بنابراین، اجازه دهید فقط آن را در مقیاس پایین.
00:04:32 و در حال حاضر، قبل و بعد از،
00:04:36 ما یک نوعی بالون هوایی کوچک که موجه می کند
00:04:39 مناسب به آن آسمان است.
00:04:41 در حال حاضر، اگر شما این درس پیدا می شود مفید
00:04:43 و شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد،
00:04:46 من شما را تشویق به راست به این دوره به نام،
00:04:49 “پس از بررسی اثر ترکیب ملزومات:
00:04:51 تطبیق پیش زمینه را به پس زمینه ”
00:04:53 و فقط از همان ابتدا شروع می شود.
00:04:55 دو بخش اول را به عمق رفتن
00:04:58 در مورد چگونگی استفاده از این روش با
00:05:00 انواع عکس، و چگونه به ترکیب
00:05:04 اثرات مربوط که برای این مفید هستند،
00:05:06 از جمله رنگ و اشباع و رنگ.
00:05:10 است که باید به انجام وجود دارد
00:05:11 بازی این نوعی بالون هوایی کوچک به این صحنه،
00:05:13 مانند گرفتن دانه همسان.
00:05:16 اما در حال حاضر، ما آن را ترک وجود دارد.
00:05:19 و به طوری که چگونه شما مطابقت یک صحنه با هم،
00:05:21 حتی اگر شما از رنگ کوری رنج می برند.

After Effects Compositing 01: Intro to VFX _ Seven Essentials of VFX Compositing

Essential 1- Know how to match

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا