Learn 3d maya Customizing a player controller

دانلود آموزش مایا maya Customizing a player controller

so I’ve got things a bit more organized. We can even go further and make, for example, sub-folders for floors, ceilings and so forth. Now what I’ll do is change my Filter back from Material to, for example, to Static Meshes, and there’s all the different Meshes. Again, I’ll make a folder, Adding a New Folder, and calling this new folder Meshes. I’ll put my Meshes in and finally finish up the Textures. It’s worth a little bit of set up, because that way you can get everything in, ready to place, get the Materials going, and get your whole scene kind of ready to run around so you can start proofing it quickly and finding issues if there are any. I’ll Filter one more time here for Textures. In this case, those are just Textures remaining, and I’ll drag them into that Textures folder. Now that I’ve got everything Imported, I can start to think about optimizing Colliders and setting Colliders on a lot of different things, optimizing and configuring my Materials a bit, and then, getting it actually into the scene and beginning my lighting.

بنابراین من چیزها را کمی منظم تر کرده ام. حتی می توانیم فراتر برویم و به عنوان مثال ، پوشه های فرعی برای کف ، سقف و موارد دیگر بسازیم. اکنون کاری که من انجام خواهم داد تغییر فیلتر من از Material به مثلاً به Static Meshes است و همه مشهای مختلف وجود دارد. باز هم ، من یک پوشه ایجاد می کنم ، یک پوشه جدید اضافه می کنم و این پوشه جدید را Meshes می نامم. من مش های خود را قرار می دهم و در آخر بافت ها را تمام می کنم. ارزش کمی تنظیم دارد ، زیرا از این طریق می توانید همه چیز را آماده کنید ، برای قرار دادن ، مواد را آماده کنید و صحنه خود را به نوعی آماده کنید تا بتوانید به سرعت آن را تصحیح کنید و در صورت وجود مشکلات را پیدا کنید هر کدام هستند من یک بار دیگر اینجا را برای Textures فیلتر می کنم. در این حالت ، اینها فقط Textures هستند و من آنها را به داخل پوشه Textures می کشانم. اکنون که همه موارد وارداتی را دریافت کردم ، می توانم به فکر بهینه سازی Colliders و تنظیم Colliders در موارد مختلف ، بهینه سازی و پیکربندی مواد من کمی ، و سپس ، وارد کردن آن در صحنه و شروع روشنایی خود باشم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا