unity Customizing a player controller

 

I’m going to make sure I’ve got No Starter Content selected as I don’t want to have rocks and doors and so forth that come with Unreal. Instead I want, effectively, almost a blank project. I’m working to the Desktop or Console at maximum quality and I’m ready to browse to my Exercise Files folder and create this project. I browse to the folder and what I’m going to do is name this project U01_01. The reason for the U there is that Unreal doesn’t like to have a number to start the name of a project so I’m going to put U for Unreal, M for Maya and D for 3ds Max, for example so that I can find the different projects I’m working in. I’ll hit Create Project and then Unreal will create that project and open up the Unreal Editor. As we can see, Unreal now shows it’s opening, in the Editor, my project, U01_01. This is the Unreal Editor and I’ve got a FirstPerson Template available.

We can see our FirstPersonCharacter here in the view holding Alt and clicking the left mouse field to orbit around. There’s also a default Arena with some white cubes and a label, الگو FirstPerson. کاری که برای شروع انجام می دهم شروع بیرون آوردن برخی از آن قطعات است. من مکعب ها را انتخاب می کنم ، مکعب ها را انتخاب می کنم ، اسکرول را پایین نگه می دارم و Shift را نگه می دارم و LargeCube2 را انتخاب می کنم و Delete را فشار می دهم. من در اینجا از World Outliner خود استفاده می کنم ، جایی که همه چیز در جهان بر اساس نام و پوشه تنظیم می شود ، در صورت نیاز. من همچنین آرنا را بیرون می آورم و در حالی که در آن هستم ، اطمینان حاصل می کنم که چیز دیگری در اینجا باقی نمانده است که ممکن است دخالت کند. به نظر خیلی خوب میاد آنچه من شروع کردم ، نورپردازی اساسی ، سیستم Daylight ، برخی از Render FX ، AtmosphericFog و GlobalPostProcess برای جلوه هایی مانند عمق میدان و SphericReflectionCapture اساسی است که به ما امکان می دهد بازتاب ها را بگیریم و آنها را روی اشیا قرار دهیم. اگر به صورت پویا بازتاب ایجاد می کردیم. همچنین FirstPersonCharacter و SkySphere من وجود دارد.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا